Klachten

Communicatie

In de advocatuur gaan de meeste klachten over communicatie. Als je druk bent voor de ene cliënt, komt de ander al snel aandacht tekort. Wij doen ons best om onvrede hierover te voorkomen door duidelijk aan te geven wat u wel en niet kunt verwachten en wanneer. Bovendien kunt u veel verrichtingen volgen via het digitale dossier, te bereiken via het cliëntenportaal.

Klachtenregeling

Wij zetten ons in voor alle cliënten. Mocht u niet tevreden zijn, dan kunt u dit aan ons laten weten, zodat wij dit kunnen rechtzetten. Voor echte klachten hebben wij een klachtenreglement opgesteld. Klik hier om dit rustig door te lezen.

Ombudsman LSA

De LSA heeft een onafhankelijke ombudsman. Hij kan partijen met een frisse blik en deskundig advies weer tot elkaar brengen als dat nodig is. Hopelijk hebt u hem niet nodig, maar hij is ervoor om te helpen de kwaliteit te bewaken. U bereikt hem via het secretariaat van de LSA: secretariaat@lsa.nl. U vindt hier informatie op de LSA website.

Geschillencommissie declaraties

Ontstaat er een geschil over een declaratie, dan kan ieder van ons dit voorleggen aan de Geschillencommissie Declaraties van de LSA. Lees hier meer over deze mogelijkheid.